pirrimagen

Sitter här alldeles för sent på natten och är jävligt nervös inför min operation som kommer att genomföras om några ynka timmar. Någon sömn verkar jag inte få inatt men vadå jag blir ju ändå sövt under operationen så då kanske jag sover extra hårt.;) Plötsligt fick jag för mig att vara lite mainstream och starta en blogg igen, hoppas att den här ska bli lite bättre och mer uppdaterad än min förra.
Jag tror att den här bloggen kommer att handla mycket om musik, politik och agression mot allt jävla skit som växer här i Sverige, mat och godsaker också såklart, och säkert en massa obetydliga saker.
En sista grej, bloggnamnet! Hehe asså min starka sida är inte att komma på sånt men det kan faktiskt ha en väldigt bra innerbörd beroende på hur man tolkar det.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Måste bara fråga, vad är det för någonting som har hänt? Kram.

2010-11-25 @ 20:30:37
URL: http://ahylian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0