Hata mig!

Ärligt talat Sally Lundell så måste du fan ta dig skärpa dig och ta tag i ditt jävla liv!!
Från och med nästa vecka måste jag verkligen börja gå i skolan igen, varje dag, och exakt varenda lektion! Jag måste börja ta tag i allt som jag ligger efter med snabbt som attan om det här ska funka. Måste plugga varje dag och så tänkte jag stanna kvar efter skolan och jobba varje onsdag och kanske fredag MINST fram till jullovet. Jag inte en aning om hur mycket och vad jag har att göra och det bajsigaste är att jag antagligen bara kommer få G i alla ämnen om jag klarar det.
Jag får verkligen tvinga mig upp hur sängen hur jag än mår och försöka tänka på att jag får göra saker jag vill göra i mitt liv om kvällarna som mitt politiska engagemang och att repa med härliga NeoPangea!
Om jag inte fixar det här nu kan jag lika gärna skita i skolan och gå om tvåan nästa år och fucka upp mitt liv och skjuta upp student och flytt ett förjävligt år istället. Hur jävla svårt ska det vara att göra vad alla andra gör varje dag!!!?????


Mmmm smaskig bild, tänkte att jag kanske kunde få äckla någon.:) Imorn ska jag äntligen ta bort min (typ 25 st) stygn, hoppas jag slipper använda irriterande kompress och tejp efter det!

Förresten tänker jag whina lite till kära blogg, jag är så jävla röööksugen!! Tror jag måste röka även om det kanske inte är så bra för läkningen punkt.


Kommentarer
Postat av: cecilia

ser ju... skönt ut det där (:

verkade på din inte jättekorta skrift som det gått bra (: , skönt det!



och fihelvetet vilka cupcakes. inte okej med sånna bilder såhär dags. eller inte vid någon annan tid på dygnet heller för den delen ;D

2010-11-25 @ 21:10:03
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0